dilluns, 9 de gener de 2012

ATENCIÓ, DEMANDA!!!

10 comentaris:

Josep ha dit...

M'interessa.

Robertinhos ha dit...

som-hi!!!!!

Srta. Tiquismiquis ha dit...

M'apuntuuuu!

El veí de dalt ha dit...

Ja en tenim 3? Ja els has dit que han de fer una inversió prèvia a fons perdut de 69.000 euros?

el paseante ha dit...

Ahir vaig trucar al Tarot Rosita i em va pronosticar uns dos mesos de vida. M'anirà justet.

La RaTeta Miquey ha dit...

Trio, apuntat!!! aviat rebreu instruccions!!!

si Veí, ho saben!!! però diuen que " jo, x les HV mato, mato!!!"

no m'ho crec Paseante... el q passa és q no t'interessa xq no paguem i tots sabem q sols et mous x $$$

Srta. Tiquismiquis ha dit...

jo a 69 encara arribo, ara la resta de 0000 no ho se jo ...

Queta Ripoll de Matafaluga ha dit...

La gent de Ripoll també hi podem participar?? :P

Gerònima ha dit...

Jo també vull!!!!

Ricard Sampere ha dit...

A la teva disposició... :)