dimarts, 9 d’abril de 2013

PER SANT JORDI, AMOR I LLIBRES

I com al barri no hi ha res millor que ser bon veí, el dissabte 20 aniré a tornar la sal que tantes i tantes vegades em presta El Veí de Dalt. Ja sé que quan truco a la porta, mira per la mirilla, fa aixecar al Paseante del tresillo i amaga la manta de quadres sota el coixí. Es pensen que no sé que viuen junts... si hasta estenen els calçotets a la mateixa corda de la galeria del darrera! ho sé perquè que no l'escorren bé i mulla la meva. 



Però jo callo.

Bé, no, dissabte 20 aniré a La Papa a comentar això i quatre coses més que em molesten (les burilles del tabac de liar al replà del 3r pis o les boles de propaganda postal al voltant de la paperera, per exemple). Les instruccions les podeu trobar al blog del Veí de Dalt.

Algú més s'apunta? és obert a tothom!...tot...hom... tot... tu, tu, tut-hom!

 (ei, hi ha qui diu que, seguint la moda dels gintònics, potser fins i tot preparem una cata de trifàssics...)

10 comentaris:

Gerònima ha dit...

Je je je!
Jo m'apunto preciosa!!!!!
A veure si a la teva roba li hauràs de posar un paraigua a sobre! :)

joan gasull ha dit...

quina sort que teniu els que esteu aprop.....bona festa

Glo.Bos.blog ha dit...

Doncs ja ens veure'm!

rits ha dit...

I jo tb m'apunto!

(encara que al final no podré quedar al sopar. Ja tenia un altre sopar... sóc un desastre organitzatiu)

el paseante ha dit...

Rateta, estic intentant engrescar el Veí de Dalt perquè em deixi posar també el meu nom a la bústia. Aquest seria un gran pas per a la nostra relació :-)

PD: Per cert, normalment els calçotets els estenem sense rentar-los. Els ventilem i ja està. Per tant, no enganyis. És impossible que mullem la teva roba.

Josep ha dit...

Igual sí, però no puc prometre res.

El veí de dalt ha dit...

Això d'escorrer's els calçotets més val que no expliqui què m'ha fet pensar...
Juro que el Paseante era allà de casualitat. Ha vingut a demanar-me (a gorrejar-me) -com sempre fa- l'ampolla d'Anis del Mono pels seus carajillos de diumenge a la tarda mirant "Cine de barrio".
Que sapiga la senyora que el meu gust cool m'impedeix tenir una manta de quadros...

Laura T. Marcel ha dit...

Espero poder venir a treure el cap, però dissabte serà un dia a tope!

Pere Llufa ha dit...

Ei, que guai! super! jo també m'apunto!

Nah, a cagar Sant Jordi, l'amor i els llibres en paper.

Cirujano Jaen ha dit...

Interesante...