dijous, 1 d’octubre del 2009

BANDERA BLANCA


Apreciades companyies de telecomunicacions,

Necessito un ADSL. Petit. Senzill. Rés, per escriure quatre coses, llegir blogs, consultar la cartellera i mirar receptes de cuina. Sols és això. Tinc línia telefònica, me la bufa conservar el número, estic disponible les 24 hores del dia tots els dies de la setmana. Però necessito un ADSL.

Vostès, Orange, per què em diuen després de tres mesos trucant i assegurant-me que avui tindré ja el servei, per què avui em diuen que "no tengo ningún servicio dado de alta"... per què m'ho fan, això?

Vostès, Telefònica, per què diuen que les meves dades personals (dipositades en el seu arxiu) no concorden amb las d'Orange? jo sols visc a un pis. Petit. Minúscul. Però sols un. No tinc altres dades que aquestes.

Vostès, Vodafone, per què no puc localitzar enlloc de la seva web un telèfon de contacte (un, sols un, si us plau) per saber si tinc cobertura dels seus serveis?

Senyors... no puc més. Desisteixo. És igual. Miraré receptes de cuina als 50 llibres que tinc, la cartellera al diari, m'oblidaré d'escriure i llegiré blogs a la feina, enlloc de treballar. No és molestin a trucar-me a deshores per oferir-me les seves ofertes, ara mateix necessito relaxar-me de vostès putes companyies de telecomunicacions, vull dir, apreciades companyies de telecomunicacions. Bon vent.

Atentament,


Una RaTeta Miquey desesperada

8 comentaris:

òscar ha dit...

és allò del "ni contigo ni sin tí".
quan no les vols, no paren de donar-te la tabarra. i quan les necessites, no et fan ni cas.

Minnie ha dit...

Hola!

Jo finalment en caniviar de pis he optat per establir la connexió amb un usb d'aquests de telefònica i em va prou bé.Pendre'm el pèl segur que ho faran,però de moment va!

Dels d'orange si que en vaig acabar fins als nassos , els meus pares es van voler posar internet a través seu i cada vegada que tenien un problema era com clamar al desert!

un petó

maria ha dit...

No perdis la paciència, ja veuràs com el final sortirà bé...

rhanya2 ha dit...

I jo tinc unes ganes de que se t'arregli tot d'una vegada!!!!!!!!
Posaré una espelma a Santa Rita...

el paseante ha dit...

Rateta, Agència Catalana de Consum. Caga't en tot i per escrit. "Que lo sepan" els fastigosos de les companyies de telefonia (aquestes coses funcionen, eh?). Em sap greu no haver-te pogut ajudar aquest dies a recuperar el vell blog. Insistirem la propera setmana. Si vols.

khalina ha dit...

Fa ràbia, semblen totes iguals. Jo estic a jazztel i he tingut sort, però... mai se sap.
Espero que finalment s'arregli tot. Anims!

I si fas una reclamació potser et quedes més a gust

fada ha dit...

I si aconsegueixes parlar amb algú potser és una màquina... T'anirem seguint siguis on siguis! Petons.

fra miquel ha dit...

Paciència, RaTeta, paciència. Jo estic a Jazztel i durant un any em varen donar la tabarra amb unes factures que no eren meves (eren de la meva ex) i finalment, amb cartes i paciència vaig aconseguir una relativa normalitat en el servei. Ara fa poc, encara varen intentar cobrar-me una factura que no era meva. Però finalment sembla que van desistir.

Paciència, RaTeta, paciència