dijous, 29 d’octubre del 2015

AI QUINS NERVIS

Que a través de l'amic d'un amic d'un antic company que viu a l'altre metitat del món i no ens coneixem físicament m'he enterat d'una notícia que m'interessa molt, que per més consultes que en el seu moment vaig haver de fer i tot i ser una situació reclamada de fa temps, era tant díficil d'aconseguir que llavors ho vaig deixar còrrer.

Però ara, l'amic d'un amic de l'antic company m'avisa per messanger que mira, potser ara sí és factible, que enviï un mail a la voz de ya. I és el que vaig fer abans d'ahir.

I ara actualitzo el mail cada mitja hora, ves no arribi el missatge esperat.

Un cop més, què grans són les xarxes socials.


9 comentaris:

Pons ha dit...

No cal que ens diguis de què es tracta perquè no tenim gens de curiositat. De debò. Res de res. Zero curiositat, en serio. Nothing.

Va! Explica! coi!

Garbí24 ha dit...

les xarxes si es fan servir bé són molt útils.

fra miquel ha dit...

Això no es fa
Ara voldrem saber de què dimonis es tracta! :-/
abraçada

PS: veig que has tornat a obrir el blog :o)

Glo.Bos.blog ha dit...

Ai,el que espera es desespera!
Desitjo que aconsegueixis això que tanta il·lusió et fa i que no ens vols dir que és.
Una abraçadeta!

Josep ha dit...

Si encertem el que és, guanyem un premi?

Laura T. Marcel ha dit...

La teva reaparició veig que ve envoltada de misteri! Espero que això només sigui el primer capítol, eh?
Ja pots anar desvetllant-nos alguna coseta més!

RaT ha dit...

... aix... és que no contesten, lenye... però quan diguin alguna cosa, ho explico tot (no sigui que es "gafi")

fanal blau ha dit...

Doncs que hi hagi sort, molta sort!
:)

el paseante ha dit...

Encara existeix el messenger? Vols dir?