És cert. Hi ha anuncis de jutjat de guardia. Jo vaig canviar d'emissora de ràdio per no tornar a sentir un anunci que em feia molta ràbia... Però molta!!!
És evident que si hi ha algú encarregat de controlar els anuncis, no està fent la seva feina. Ahir mateix comentava aquest anunci, de dermoestetica, amb la flautista. Comentar-ho i parlar amb els nostres adolescents és la millor arma que tenim, ara per ara, per què aprenguin a valorar les coses que se'ls ofereix.
No havia vist el de Ausonia. Com molt bé dius, hi ha maneres de dir les coses que arriben. Petó
Segons l'anunci dediquen els diners per 1 minut de recerca. Coneixent d'aprop com funciona la recerca caldran moltes MOLTES regles perquè arribin a aixecar-se de la cadira per anar al laboratori... paraula!
Mira, l'important de la publicitat es donar sortida al missatge i que aquest arribi al màxim nombre de persones, amb posts com aquests els hi fas un bon favor i els hi justifiques les seves campanyes, així que enhorabona, gràcies a tu forces persones més saben de les bondats d'aquesta empresa... de res
I això que tenim un Ministerio de la Igualdad, un Instituto de la Mujer estatal, disset instituts autonòmics de la dona, disset instituts autonòmics de l'infància i l'adolescència, la Fiscalia dels Menors, Autocontrol Publicitari... COLLONADES!!
I tot això "per un minut d'investigació", no sabia jo que els oncòlegs cobressin tant! Em vaig equivocar de carrera...
L'anunci d'Ausonia m'agrada molt. Jo penso que més val un minut que res. I l'anunci està molt ben fet.
En quant a l'anunci de corporación dermoestètica, jo no l'he vist. Penso que ens hem d'estimar més, tal com som. Els nostres defectes ens fan més únics.
L'anunci de l'Ausonia està prou be, encara que és poc no el que es destina (que les compreses semblen articles de luxe!) Ara el la clinica fa posar els pels de punta. Amb 15 anys ja es volen operar? Malaltes estan les nenes, encara han de crèixer i ja es volen posar pits... ais ais
Benvolguda RaTeta, estic d'acord amb vostè en el fons, però volia fer-li una precisió. Diu vostè que hem de deixar de banda si "UNA és dona o home". jo això no puc fer-ho, si estic amb una m'agrada estar segur de que siga una dona, per estalviar-me després desagradables sorpreses...
Per desgràcia aquest anunci, esta basat en fets reals.... O podriem dir, que és cóm la vida mateixa.. per sort aquesta professora ha tornat a classe, però hi ha molts que no tornen mai més.... Si es pot aportar un granet de sorra, perquè no? El càncer de mama, és més habitual i cada cop va en creixement(d'això et puc aportar la informació que demanis), també hi ha càncer de mama en homes, però és menys habitual i les conseqüències en homes són bastant diferents que en la dona.... No crec que l'anunci d'Ausonia sigui per anunciar les seves compreses (com l'absurd aquell de a que huelen las cosas que no huelen), sinó que, és una manera de demostrar que colabora amb la AECC en aquesta causa. A mi, en particular aquest anunci m'agrada molt, i trobo que és molt proper. Pero entre gustos... colores! Espero que mai haguem de tenyir la nostra vida amb un color rosa (símbol del càncer de mama...) o en algun altre color! Millor omplim-la d'alegria i de SALUT!!!
L'anunci de Corporación dermoestètica m'ha superat. Estic per denunciar-los. Grandíssims fills de puta que animen a les nenes a operar-se quan el seu cervell està a mitja fornada. Però la publicitat no estava regulada?
Ens agradi o no la publicitat és així. Com més impactat i més commogui més diners. Tot sigui per vendre el producte d'una manera o altra... Clar que hi ha de tot i la honestitat no ven. Massa sovint penso que en el fons sembla que volguem ser enganyats!
Em sap greu entrar tant a sac per primera vegada al seu bloc.
No es deixin ensarronar, l'anunci d'Ausònia té la única finalitat de vendre les seves compreses. Em sembla fantàstic que aquesta empresa destini part dels seus calers a finançar la investigació contra el càncer de mama, però tot l'anunci (i la campanya orquestrada a través de facebook i informatius) és una llacrimògena excusa per a dir que comprin les seves compreses i no les de la competència, sobretot les que surten més econòmiques. I a més extorquint les compradores, el que és encara més repugnant.
Lo de corporación dermoestètica és fastigós, pero pensin que la llei els ampara. Demanin als nostres governants que ho canviin...
Ara que he vist el "testimonio" de Corporación, el que se li ha de dir a la mare és que en lloc de tants esforços per operar la filla (portar-la a la tele, per parlar d'aixó no fa més que fer creixer el seu complexe i no els pits) , li hauria sortit més a compte portar-la al psiquiatra. De fet, de franc si hi va per la S.S.
Noa, si dic que l'he de buscar serà perquè el link no em funciona al PC de l'hospital. I no es passi de llesta que li recordo que fins fa 4 dies no tenia ni puta idea de com posar un miserable link. Així que millor calli, que com a mínim molesta menys.
em sembla indignant aquest anunci, i encara més indignant que ningú hagi dit res al respecte... com tots sabem, corporación dermoestética sempre s'ha caracteritzat per tenir zero sensibilitat per res que no fos el nas tort d'una dona, però aquí ja han tocat fons...
per cert, soc la marta, de sempre, només que m'he canviat el nom de blogger i bé, m'he fet un nou bloc musical, una cançó al dia, em venia de gust fer-ho, l'adreça és melomaniasinremedio.blogspot.com, hi estàs més que convidada!! No deixaré l'altre, però aquest li tenia ganes...
La publicitat és el que és i no vindrà una RaTeta i "obrir-vos els ulls" sobre la gran mentida que representa. Però:
- per suposat que no compraré més Ausonies per aquest 1% dedicat a la recerca. Posats, millor que el dediquin a això que no a una altre cosa però és una quantitat mísera i insignificant. Ara bé, m'agrada la idea que "els temibles adolescents" no passen de tot i que se n'adonen del dolor dels altres, que són humans i no senzilles màquines de gastar, com ensenyen en l'altre anunci. Crec en les persones, sense tenir en compte l'edat o el gènere.
- en Molon labe comenta que mostrant l'anunci de la que és vol "re-inflar" afavoreixo a qui paga la campanya. Tens tota la raó. En aquest tipus de temes no tinc una posició clara, no sé ben bé que haig de fer. És com amb el maltracte a dones. Per una banda cal informar però per l'altra sembla que donis idees. Encara no he trobat la coherència en la meva possició
- Remitjó mai digui NO a experiències noves
Benvinguts Txisky (penós del tot), Filadora (tant fàcil i tant difícil aprendre a estimar-nos però té tota la raó amb això de que els nostres defectes ens fan més únics), Baltar (a mi el rosa em mola), Anthony S. (si, el psiquiatre és de franc però visita un cop cada 2 o 3 mesos, potser si qui educa és dediqués a això no caldria buscar recursos fora), jordim (carai vaya cacho blog tiene usted! no conocia a Bill Hicks) i atticus' daughter (srta. jo la segueixo allà on vostè vagi!!!)
24 comentaris:
És cert. Hi ha anuncis de jutjat de guardia. Jo vaig canviar d'emissora de ràdio per no tornar a sentir un anunci que em feia molta ràbia... Però molta!!!
És evident que si hi ha algú encarregat de controlar els anuncis, no està fent la seva feina.
Ahir mateix comentava aquest anunci, de dermoestetica, amb la flautista. Comentar-ho i parlar amb els nostres adolescents és la millor arma que tenim, ara per ara, per què aprenguin a valorar les coses que se'ls ofereix.
No havia vist el de Ausonia. Com molt bé dius, hi ha maneres de dir les coses que arriben.
Petó
Segons l'anunci dediquen els diners per 1 minut de recerca. Coneixent d'aprop com funciona la recerca caldran moltes MOLTES regles perquè arribin a aixecar-se de la cadira per anar al laboratori... paraula!
Estic plenament d'acord amb tu..
Si i a sobre posen uns models que no els fa falta retocar res.....al contrari els hi tocaries tot....
Mira, l'important de la publicitat es donar sortida al missatge i que aquest arribi al màxim nombre de persones, amb posts com aquests els hi fas un bon favor i els hi justifiques les seves campanyes, així que enhorabona, gràcies a tu forces persones més saben de les bondats d'aquesta empresa... de res
I això que tenim un Ministerio de la Igualdad, un Instituto de la Mujer estatal, disset instituts autonòmics de la dona, disset instituts autonòmics de l'infància i l'adolescència, la Fiscalia dels Menors, Autocontrol Publicitari... COLLONADES!!
I tot això "per un minut d'investigació", no sabia jo que els oncòlegs cobressin tant! Em vaig equivocar de carrera...
El penós és que la gent compri més d'un producte perquè col·labora contra el càncer, ajuda a Haití o a la catastròfe de moda...
L'anunci d'Ausonia m'agrada molt. Jo penso que més val un minut que res. I l'anunci està molt ben fet.
En quant a l'anunci de corporación dermoestètica, jo no l'he vist. Penso que ens hem d'estimar més, tal com som. Els nostres defectes ens fan més únics.
L'anunci de l'Ausonia està prou be, encara que és poc no el que es destina (que les compreses semblen articles de luxe!)
Ara el la clinica fa posar els pels de punta. Amb 15 anys ja es volen operar? Malaltes estan les nenes, encara han de crèixer i ja es volen posar pits... ais ais
Benvolguda RaTeta, estic d'acord amb vostè en el fons, però volia fer-li una precisió. Diu vostè que hem de deixar de banda si "UNA és dona o home". jo això no puc fer-ho, si estic amb una m'agrada estar segur de que siga una dona, per estalviar-me després desagradables sorpreses...
Estic amb vostés, l´anunci d´ausonia es un insult per als daltonics.
M'agrada,no l'havia vist...
Per desgràcia aquest anunci, esta basat en fets reals.... O podriem dir, que és cóm la vida mateixa.. per sort aquesta professora ha tornat a classe, però hi ha molts que no tornen mai més.... Si es pot aportar un granet de sorra, perquè no?
El càncer de mama, és més habitual i cada cop va en creixement(d'això et puc aportar la informació que demanis), també hi ha càncer de mama en homes, però és menys habitual i les conseqüències en homes són bastant diferents que en la dona....
No crec que l'anunci d'Ausonia sigui per anunciar les seves compreses (com l'absurd aquell de a que huelen las cosas que no huelen), sinó que, és una manera de demostrar que colabora amb la AECC en aquesta causa.
A mi, en particular aquest anunci m'agrada molt, i trobo que és molt proper.
Pero entre gustos... colores!
Espero que mai haguem de tenyir la nostra vida amb un color rosa (símbol del càncer de mama...) o en algun altre color! Millor omplim-la d'alegria i de SALUT!!!
L'anunci de Corporación dermoestètica m'ha superat. Estic per denunciar-los. Grandíssims fills de puta que animen a les nenes a operar-se quan el seu cervell està a mitja fornada. Però la publicitat no estava regulada?
Ens agradi o no la publicitat és així. Com més impactat i més commogui més diners. Tot sigui per vendre el producte d'una manera o altra... Clar que hi ha de tot i la honestitat no ven. Massa sovint penso que en el fons sembla que volguem ser enganyats!
No, si al final em faran buscar el puto anunci collons!
Doctor, no ha de buscar gaire, el té penjat davant dels seus nassos, sota el títol de l'entrada. Bufff...homes, no trobarien aigua a mar!
Em sap greu entrar tant a sac per primera vegada al seu bloc.
No es deixin ensarronar, l'anunci d'Ausònia té la única finalitat de vendre les seves compreses. Em sembla fantàstic que aquesta empresa destini part dels seus calers a finançar la investigació contra el càncer de mama, però tot l'anunci (i la campanya orquestrada a través de facebook i informatius) és una llacrimògena excusa per a dir que comprin les seves compreses i no les de la competència, sobretot les que surten més econòmiques. I a més extorquint les compradores, el que és encara més repugnant.
Lo de corporación dermoestètica és fastigós, pero pensin que la llei els ampara. Demanin als nostres governants que ho canviin...
Ara que he vist el "testimonio" de Corporación, el que se li ha de dir a la mare és que en lloc de tants esforços per operar la filla (portar-la a la tele, per parlar d'aixó no fa més que fer creixer el seu complexe i no els pits) , li hauria sortit més a compte portar-la al psiquiatra. De fet, de franc si hi va per la S.S.
Noa, si dic que l'he de buscar serà perquè el link no em funciona al PC de l'hospital. I no es passi de llesta que li recordo que fins fa 4 dies no tenia ni puta idea de com posar un miserable link. Així que millor calli, que com a mínim molesta menys.
Bill Hicks ya decía en uno de sus grandes monólogos que los publicistas deberían suicidarse todos..
em sembla indignant aquest anunci, i encara més indignant que ningú hagi dit res al respecte... com tots sabem, corporación dermoestética sempre s'ha caracteritzat per tenir zero sensibilitat per res que no fos el nas tort d'una dona, però aquí ja han tocat fons...
per cert, soc la marta, de sempre, només que m'he canviat el nom de blogger i bé, m'he fet un nou bloc musical, una cançó al dia, em venia de gust fer-ho, l'adreça és melomaniasinremedio.blogspot.com, hi estàs més que convidada!! No deixaré l'altre, però aquest li tenia ganes...
una abraçada!!!
La publicitat és el que és i no vindrà una RaTeta i "obrir-vos els ulls" sobre la gran mentida que representa. Però:
- per suposat que no compraré més Ausonies per aquest 1% dedicat a la recerca. Posats, millor que el dediquin a això que no a una altre cosa però és una quantitat mísera i insignificant. Ara bé, m'agrada la idea que "els temibles adolescents" no passen de tot i que se n'adonen del dolor dels altres, que són humans i no senzilles màquines de gastar, com ensenyen en l'altre anunci. Crec en les persones, sense tenir en compte l'edat o el gènere.
- en Molon labe comenta que mostrant l'anunci de la que és vol "re-inflar" afavoreixo a qui paga la campanya. Tens tota la raó. En aquest tipus de temes no tinc una posició clara, no sé ben bé que haig de fer. És com amb el maltracte a dones. Per una banda cal informar però per l'altra sembla que donis idees. Encara no he trobat la coherència en la meva possició
- Remitjó mai digui NO a experiències noves
Benvinguts Txisky (penós del tot), Filadora (tant fàcil i tant difícil aprendre a estimar-nos però té tota la raó amb això de que els nostres defectes ens fan més únics), Baltar (a mi el rosa em mola), Anthony S. (si, el psiquiatre és de franc però visita un cop cada 2 o 3 mesos, potser si qui educa és dediqués a això no caldria buscar recursos fora), jordim (carai vaya cacho blog tiene usted! no conocia a Bill Hicks) i atticus' daughter (srta. jo la segueixo allà on vostè vagi!!!)
Publica un comentari a l'entrada