diumenge, 3 d’octubre del 2010

sssht... HI HA ROBA ESTESA...

La consequència d'estar tancada al cuarto fosc cada tarda, un mínim de set hores, davant un monitor i dues pantalles, és que no dona per a que passin gaires coses. A punt de convertir-me en orco però contenta amb la feina, enyoro el tracte humà. Per això si em trobeu, no deixeu de saludar-me: sóc de tracte fàcil.
I mentres, la vida continua impregnant-se de tardor, tornen els ocres lluny de la monotonia de l'any passat que tant em va agradar. Aïllada no m'arribarà radio macutu, ni xiuxiuejarem "oju, hi ha roba estesa!", ni caldrà fer-nos l'ullet de manera còmplice. 

Això de la tarda, poc a poc, em va deprimint. Però no em queixo. Tinc feina i de moment, sembla que per un temps.

PD: per cert, confessió: he participat en un livdub tot i haver promès no fer-ho mai. És més, crec que participaré en un altre. Cal dir, però, que en ambdós casos ha estat per una bona causa. Però tot i així continuo pensant que són una horterada.

19 comentaris:

Tinc molt mal caure ha dit...

Bé, obviaré això del livdub: tothom té mals moments, oi? De totes maneres la seva vida solitària i aïllada m'atrau força. El tracte humà servidor no el tracte massa, però això no treu que tregui el cap per aquí i la saludi cordialment!!!

Dr. Muerte ha dit...

I em pot explicar vostè on collons està el problema de treballar sola i a les fosques? Servidor ho porta fent segles i cada dia estic més en forma, fins i tot diria que pseudo-sociable.
Sobre el livdub... només pot caure més baix fent-ne un amb els del blogville de merda aquest...

Llesca ha dit...

A mi això de treballar a les fosques, no; però la soledat, la manca d'interferències humanes... seria la glòria! I que consti que jo també sóc sociable, això sí, amb qui em dona la gana.

Pel que fa al lipdub, només una pregunta: quina cançó? (de fet, tant li fa la resposta; un lipdub és capaç de desvirtuar i fer odiable qualsevol tonada).

Garbí24 ha dit...

No es pot dir mai d'aquesta aigua no beuré.....;). En quant a la monotonia del treball ara per ara potser no tenim molt on escollir. Hem de tenir paciència.

khalina ha dit...

He hagut de buscar què era lipdub jeje. Mira, encara que sigui una horterada, si tu t'ho vas passar bé, què importa? Els demés no estan obligats a fer-ho ni a veure-ho jeje... A mi sí que m'agradaria veure el teu lipdub

El senyor gerent ha dit...

Pot explicar això de "un monitor i dues pantalles".
Edició de vídeo? retoc de fotografia?
Dissssseeeeenyaaaaaadoooooraaaaa?
Aixxxx.

Srta. Tiquismiquis ha dit...

Ja m'agradaria a mi treballar sense tracte humà (per recuparar-lo que cada dia sóc més esquerpa)
Penjarà l'enllaç oi?

nimue ha dit...

a mi no m'importaria treballar a soles però aaixò d'estar a les fosques ho portaria molt malament!!

el paseante ha dit...

No entenc aquesta engoixa que arrossegues fa temps pel fet de treballar a la tarda. Ara pots fer al matí, el que abans feies després de dinar, no? Tret que es tracti de festejar...

Anònim ha dit...

com podem veure'l aquest lipdub?

Eli ha dit...

Jo també estic una mica aïllada... útlimament, m'han separat de les companyes... Em torno autista per moments....
Per cert, podriem fer un lipdub a Blogville, no????
;-D

Alyebard ha dit...

Això del libdub és perdonable, tots tard o d'hora acabem caiguen en les temptacions. Però dues pantalles i a les fosques? Obri la persiana!, o la tenen en un soterrani encadenada. No pateixi, si coincidim la saludaré.

Candela ha dit...

La llibertat que em dóna a mi treballar en les condicions que expliques rateta!!!
Podrem veure el bandiblub aquest???
Muask

Josep ha dit...

Jo coneixia el liPdub, però el liVdub no tinc clar que és.
Té a veure amb la LIV TAYLOR? O amb el canal femení de Discovery Channel??

Anònim ha dit...

Per l'assimilació feta entre Orc de Mòrdor i Donya Espe, us dono un aplaudiment, madona RaTeta.

No patiu per això del "lipdub". De tant en quant ens sorprenem de nosaltres mateixos fent de tot, sobretot estant sota pressió dels amics. I no us dic ja si la pressió és familiar.

Minnie ha dit...

Ja,ja raTeta!no et podem convèncer perquè ens donis l'enllaç del lipdub aquest?

RaT ha dit...

Tinc molt: saludim, cordialment millor, si. Però vostè saludim, si us plau!

Doctor si mai fessin el lipdub no dubti que l'avisaria. Com m'agradaria veure'l amb antenetes i melenes platejades...

Llesca la cançò és Libre (versió Chaval de la Peca). El motiu del video, unes quantes jubilacions.

Si garbi24. Tens tota la raó. I a més la feina m'agrada, sols és que l'horari...

Khalina va ser xulo perquè em vaig trobar amb antics companys de feina. La veritat és que va ser divertit.

Noooooo.... dissenyadoraaaa nooooo... no veu que sempre em quedo justeta amb les fotos... un dia li explico!!

No, Srta., no el penjaré... i faci el favort de no ser esquerpa.. una dona tant guapa com vostè...

No et pensis, nimue, una mica ja estic acostumada.. a mi em mata l'horari..

No... ara no puc fer el mateix que pel matí: no puc fer de tieta, paseante. He treballat massa temps de tardes i sé que no m'agrada. Però és feina i avui en dia això és molt important.

Malsònia ja li explicaré de que va, no em faci ensenyar-lo!!

Tu també Eli?? i que farem tant aillades... aixxx (i no donis idees que ja em veig quedant un dissabte a matí disfressats...)

Al sòtan i encadenada, Alyebard!! si passa aprop, anem a fer un cafè???

Candeleta, el mal que faries tu a les fosques i a un sòtan... el que és gris es tornaria VERMELL!!!

Tens tota la raó Josep, disculpa. I això que em van explicar de que venia la paraula... haig de repassar el que escric... per cert, tu eres delegat de curs quan eres jovenet??

Us estimo Sr. Merdevalista. Algú qui anomena madona a una raTeta sols se'l pot estimar. La pressió era laboral però de fet, ja són com de la familia..

Minnie.. de raTeta a rateta... millor que no.. té gràcia interna però fora... fora no en té gens...

Josep ha dit...

No.

El veí de dalt ha dit...

Nena, suposo que aquesta roba no l'has estesa tu, oi?