diumenge, 5 de febrer del 2012

GENT, PERSONES, PERSONETES I GRANS PERSONES

En el món hi ha tot aquest mostrari humà i jo tinc la sort de tenir prop meu grans persones. Avui una d'elles m'ha donat un consell i m'ha fet recordar una cita molt meva però que malauradament havia arraconat. 

El consell és que les decisions sempre s'han de prendre en positiu i la cita és que mai s'ha de fugir endavant.

I en aquesta setmana dramàtica que finalment he conegut i parlat amb l'home que viu dins un cotxe al meu carrer i que hem aclarit si puc o no ajudar-lo, aquesta gran persona m'ha ventat de nou el cervell per seguir endavant.

És una gran persona. Meravellosa. 

8 comentaris:

Garbí24 ha dit...

NO es poden jutjar mai les persones per grups....cada persona hauria de tenir dret a exposar el seu perquè de les coses. Si fos així no hi hauria tanta injustícia escampada.
Estem mancats d'humanitat.

El veí de dalt ha dit...

Caram...!

Ricard Sampere ha dit...

Es important tenir grans persones a prop...

Josep ha dit...

Una persona que dorm al cotxe amb el fred que fot!?
Si no és massa preguntar, què ha passat per trobar-se així?
Quan saps que són persones perfectament normals tens por, por de que a tu et passi el mateix.

Thera ha dit...

És difícil tenir bones persones a prop... cada vegada és més difícil... quan en tens una és un regal.

el paseante ha dit...

Segurament és més senzill reparar un cotxe que una vida. Però a tu no t'agrada la mecànica.

nenukore ha dit...

Per desgràcia també estem envoltats de grans fills de puta que només pensen en ells mateixos i van foten a la resta de la gent.Aquests com més lluny millor.

commuter ha dit...

Un cor com el teu, ¿nace o se hace?