dimecres, 2 de novembre del 2016

FENT NOTES, ANOTANT

L'altre dia sopant en una taula on m'acabaven de convidar i on feia anys que esperava seure, un amic explicava que fa anys que gasta llibreTetes on anota pensaments que té al cap o històries que li passen durant el dia o feines pendents de fer o senzillament coses. Vaig recordar els meus anys d'usuària de l'Agenda de la Dona (de paper, lligada pel llom i cada any d'un color diferent) i com any rere any les anava guardant un cop velles, a la lleixa pensant que temps després voldria recordar el meu dietari.

No. Fa anys que són dins una caixa pendent de buidar de l'últim trasllat.

Fa res sortia per la tele el cuiner Arzak comentant el mateix: que sempre duu a sobre una llibreTeta on anota pensaments, històries, projectes, feinyes. Això si, les donava al seu secretari i aquest les passava a net.

I vaig pensar que tornava a tenir gane
s de deixar de portar paperets per la bossa de mà i que estaria bé dur, de nou, una agenda de paper on escriure amb llapis o bolígraf, mai ploma perque m'embruto moltíssim, no projectes (de moment encara em fa por mirar gaire enllà) però si idees de posts, encàrrecs pendents, pensaments, llocs on anar, trobades amb persones... coses.

De moment les agendes que he vist o són escolars o són en castellà o anglès. I mira, si l'haig de dur tot lo dia sobre, m'agrada més en català i tota la resta d'idiomes que calgui. I lligada pel llom.  I de paper blanc trencat i no excessivament gruixut sinó d'aquell que quan escrius queda marcat en el full de sota. I que la tapa sigui (si pot ser) de roba amb motius orientals. I ja seria "lo más" si tingués solapa i una beta fent les tasques de punt de llibre. I no la vull regalada, la vull triar jo. 
Si la trobo, us l'ensenyo. 

De moment, i fins que acabi l'any, gastaré una llibreTeta que em van portar un any els Reis d'Orient.

4 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

M'encanten les llibretes i les llibreTetes... Val la pena portar-ne alguna, tot i que jo no les porto sempre a sobre. Si la trobes, ja ens l'ensenyaràs.

Garbí24 ha dit...

jo sempre porto un bloc però ara que ho dius.....sona molt millor llibre Teta on vas a parar.
Una raTeta sempre ha de portar una llibreTeta per anotar qualsevol cosa quan s'ho pasi Teta.
Si és per apuntar coses que no els hi calgui puntualitat, compra una llibreTeta qualsevol i fuig de les agendes que ens marquen massa el ritme diari.

Anònim ha dit...

Jo no prenc notes de la meva vida, es greu això doctor...? Com a molt m’apunto en el mòbil algunes paraules clau per resumir alguna idea per un post nou i gràcies.

Robertinhos ha dit...

jo vaig amb el google keep :)