divendres, 28 de maig del 2010

13, rue del Blogville: El del colmado

Piticlin, piticlin, un euret per aquí, dos per allà i poquet a poquet que estalvio per dur a la sòcia de creuer. "Provi, provi aquestes taronges que me les acaben de portar de Xile i ja veurà que bones que son... clar que per bona, vostè, senyoreta Mercè, que ja sap que em duu de cap!"

I és que per ser un bon tender cal ser un pèl picarón però tenir una bona idea de com fer el negoci. Quan el pare em duia a vendre gel per les cases vaig aprendre a tractar amb parentes pesades. Ara, això, és bufar i fer ampolles. Què volen cansalada viada? aquí la té! que vol bacó? provi aquest, és un pèl crua però li encantarà! (és la mateixa però no s'ho creuen)

Si ja dic jo que per a ser tender cal tenir mà esquerra!


fotografia i photoshop: Helena Batlle
maquillatge: Cazcarra Imatge Group

10 comentaris:

Anònim ha dit...

Li he dit mai que tota aquesta parafernàlia em provoca vergonya aliena?
Poques, poquíssimes coses ho aconsegueixen, però vostès es superen dia a dia. Però no em faci cas, ja sap com sóc d'especial...

Dr. M

rhanya2 ha dit...

Ai si... Potser sí que ens estem fent pesadets però és que així no critiquem els veïns-veïns. Per cert... Es veu que l'altre vespre els pobres nanos de la mare aquella és van quedar sense els ous al plat del sopar perquè va comprar una llauna de pèsols al botiguer de la cantonada i quan la va obrir, estava florida...

Anònim ha dit...

I és que de gent n'ha d'haver per tot...
Hi ha uns veins molt mal carats.. Mira si ho són i tenen poca feina, que a mi m'han dit que em denunciaran per tenin els meus animalons!!! Que els bombin! Ells sí que en són d'animals!

Signat: La iaia amant d'animals

Remitjó ha dit...

O com diria el noi de la fruiteria de baix de casa: ma cosicas, ma cosicas

el paseante ha dit...

Doncs a mi al Mercadona no m'ensabonen tant :-)

Igual pixo fora de test (el més probable -potser aquest comentari anònim del principi forma part del joc). Però penso que costa poc criticar la feina dels altres, i més si tu no ofereixes la teva perquè la puguem veure públicament. I signar com a anònim és de covards. Si a mi no m'agrada una inciativa, doncs no me la miro. I ja està.

Disculpa'm Rateta si he fotut la pota, però és que el primer comentari l'he trobat innecessari. Ho sento.

Candela ha dit...

Vigileeeeuuuu les dates de caducitat, que a la que pot...

RaT ha dit...

No, no, Paseante, aquesta critica no forma part del joc. És algú que expressa el seu no-agrad. I saps, m'agrada tant que alabin el que dic com que ho critiquin però que segueixin llegint el blog. No per tenir més visitants (sincerament no ho controlo) sino perquè quants més siguem, més riurem, no?

Anònim ha dit...

Paseante, na RaTeta sap perfectament qui sóc només signant com a Dr. M. I si signo així és simplement perquè em fot mandra iniciar sessió.
Que vostè no sàpiga qui sóc és una altra cosa i m'importa un rabe. I si el meu comentari li sembla innecessari doncs no el llegeixi. Jo tampoc llegiré el seu blog, que té massa lletra per algú tan poc literat com jo i només de veure-ho m'agafa mareig.

Dr. M

RaT ha dit...

... doctor, doctor... deixi d'escriure amb el munyó, prengui's la pastilleta blava i relaxis... total, són 4 dies.. i qui diu 4 en diu 2...

el paseante ha dit...

Les meves disculpes Rateta i anònim. Ja vaig dir que igual pixava fora de test. Ho lamento.