divendres, 4 de juny del 2010

13, rue de Blogville: LA MESTRESSA DE LA PENSIÓ

Què si lloga la pensió a homes, que si busca "plan" amb el veïns... rés, jo parlarà de la  mestressa de la pensió pudenta. Ella si, s'anuncia al TripAdvisor perquè hi té un contacte però aneu, aneu.... sols obrir la porta ja s'escapa el tuf de coliflor per l'escala!!! i cada nit, cada nit, cada nit.... el flaire pudent de la pensió és I-N-S-U-P-O-R-T-A-B-L-E!!! ja pot anar amb el nas enlaire i sempre mirant per sobre "l'hombro", ja, que tots sabem de que va, la senyora.

Si n'és de curiosa, aquesta escala!!!

fotografia i photoshop: Helena Batlle i Violette

9 comentaris:

Garbí24 ha dit...

Quina escala tant divertida, aviseu quant hi hagi reunió de veins....

Srta. Tiquismiquis ha dit...

buf! no canvia mai el menú.. coliflor....ecs..

Srta. Tiquismiquis ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Dr. Muerte ha dit...

http://www.facebook.com/apps/application.php?id=110877295600871

Au, ja tenen una joguina nova...

Candela ha dit...

Jo diria que en aquesta pensió m'he tirat jo a algú...

el paseante ha dit...

Doncs jo cuino, dia sí i dia també, coliflor de primer i sardines a la brasa de segon. I no se m'ha queixat mai ningú. Teniu el nas massa fi.

nimue ha dit...

puah! mira que m'encanta menjar coliflor! llàstima de l'olor!!

Cris (V/N) ha dit...

ecsssssssss, quin fàstic :)

(Yo, la Mari Puri, la he puesto a caldo también, es que menuda elementa, y qué napia, per déu senyor... uff)

El veí de dalt ha dit...

I algun paredón a prop...?