dilluns, 7 de juny del 2010

CALMA CHICHA

Estic una mica així:

però no podia deixar d'ensenyar-vos això:


d'aquí uns mesos, quan comenci el fred, seran olives morades.

No explico masses coses, últimament. Tampoc me'n passen gaires. Els dies corren molt depressa però les experiències són sempre les mateixes. Potser s'apropa alguna cosa interessant o potser continuarem amb aquesta calma chicha (por favor, NO!)?  Els entesos dirien que les experiències cal sortir a buscar-les però a vegades penses que estaria bé que et vinguessin a trobar.

Almenys sembla que ja són a prop les tardes a la platja i els vespres prenen la fresca.  En canvi, els gelats d'stracciatella del carrer Parlament ja han arribat.

12 comentaris:

Josep ha dit...

Penja una foto teua vestida de pagesa provençal en primavera, tot esperant l'arribada del xicot que passeja a cavall... <

Srta. Tiquismiquis ha dit...

Pst, pst... tenim temes pendents...

GURMET ha dit...

Ai el pler del gelats de'estiu jo també el tinc , i potser m'animi i faci jo mateix de cireres, melo, llimona..

Garbí24 ha dit...

Bonissimes olives...jo encara estic menjant les que vaig salar l'any passat.
Vacunat contra la crisi amb gelats....

kika ha dit...

jo també crec que m'esperaré que les experiències interessants em vinguin a trobar, de fet és això que les fa interessants, no? :-)

Thera ha dit...

I no es tracta d'això ara...? Calma, tranquilitat i ... vespres a la fresca i ... gelats a dojo!! Quin plaer les olives!!

fra miquel ha dit...

Ai, els gelats! M'he de controlar, jo! Que últimament noto que em costa cordar-me els pantalons...

La bruixa avorrida ha dit...

Potser que facis una llista de coses o experiències que vols que vinguin a trobar-te a l’hamaca del teu paradís i les hi facis saber que estàs disposada a rebre-les amb els braços oberts.
Molts petons.

Josep ha dit...

Una imatge camperola, com aquesta:
Farm Girl

Minnie ha dit...

Un gelat d'Stracciatella!!Mmmm això és una experiència, que en pot encadenar una altra i una altra...les petites que porten a les més grans...;P

Cris (V/N) ha dit...

Ohmmmmmmmmmmmm, relax!

el paseante ha dit...

Aquest any no té ganes de fer estiu. Aisss. És xula la foto de les olives.