dimarts, 20 d’octubre del 2009

ABÚS?... que va...

Dilluns 07'40h. Passeig de Colom

Condueixo pel carril de la dreta. Un cotxe dels mosssssos d'esssquadra s'incorpora al carril de la dreta. Alenteix el trànsit. No m'agrada anar darrera de ningú i menys d'un cotxe i encara menys si és de "l'autoridá". Em col·loco al del mig. En un plis plas els mosssssos d'esssquadra, a l'estil Button, canvien del carril i me'ls trobo a la meva esquerra. No he vist l'intermitent però crec que està prohibit canviar de cop a dos carrils més enllà.



Dilluns 15,20h. Avinguda Paral·lel. 

Un estupendo guardià urbà parla afablement amb una xicota. Fins aquí rés a dir. El tema és que tots dos van en moto i parlen en paral·lel (d'aquí el nom de l'avinguda?). Ocupen un carril i mig. Jo diria que està prohibit però si ho fa "l'autoridá", no seré jo qui digui rés.


Fa anys. Torrent de l'Olla.

Llavors encara es podia aparcar a la banda de baix. A la Plaça del Sol a una noia que li acabaven de prendre el bolso. Davant d'El Relampago hi havia un urbanitovicente posant multes amb plaer orgiàstic. Li vaig dir que què feia posant multes enlloc de guardar l'ordre (tipus pel·licula americana), que a cent metres atracaven i ells ni es molestaven a passejar-se pel lloc. "Eh?" "ah!" va ser la seva resposta.




No m'agrada "l'autoridá". I ara menys. Quan els tinc a prop sempre pateixo de no fer alguna cosa que els pugui molestar... són tan imprevisibles!... Tot i que de gent meravellosa n'hi ha a tot arreu.

13 comentaris:

Garbí24 ha dit...

Em sembla que ultimament l'autorità taca més a la gent solvent que als manguis, questió de recaudació suposo.
Jo també els hi tinc.........

òscar ha dit...

no hauràs escrit aquest post sense el seu permís, oi?

Josep ha dit...

Diuen que el Millet es va presentar a les opos d'urbà, però el van suspendre per calb.

nimue ha dit...

doncs opine igual que tu... quan tinc ls forces de l'ordre prop sempre tinc la sensació que estic fent alguna cosa malament! snif!

maria ha dit...

Que bo el que diu en Josep!jejeje
A mi també em fan respecte.Quan els veig penses ho porto tot correcte?
L'autoritat és l'autoritat.
Ah per cert!L'altre dia vaig veure un mosso baixet.Però no havien de complir uns requisits mínims?^-^

Josep ha dit...

Gràcies Maria!

Si vols més, passa't pel meu blog:
http://descans.blogspot.com/

El veí de dalt ha dit...

Alguna malifeta deus haver fet que et facin por els guripes! ;-)

el paseante ha dit...

Seràs anti-sistema. Apa, ves a posar el mocador al coll de les teves gates polloses :-) (És broma). Ara seriosament, comparteixo el teu punt de vista. Les forces del bé només hi són per posar multes. I quan tens un problema, et miren amb distància, amb mandra.

Senyor Merdevalista ha dit...

Fa temps que tinc la impressió que les forces de l'ordre estan per defensar les institucions i no els ciutadans. No sé per què serà. I a sobre, com diu vostè, són tan imprevisibles!

Salutacions.

RaT ha dit...

Del tot d'acord garbi24... la seva actuació és purament recaptatòria

Què va, òscar, ells ho saben i a sobre riuen "jocosamente"

I per tenir pèls a les orelles, Josep. No deuria anar a la perruqueria xinesa.

I segur que ets prudent i bona noia, eh que si, Nimue... una colla de... de... aixxxxx

Maria, no li facis la pilota gaire al Josep que sinó vindrà al teu blog a fer propaganda del seu i aluegu té problemes ;) (però si, és MOLT bó, en Josep). Ah! i d'urbanus panxuts jo en veig sovint a les sortides de les escoles

Fumar porros i fer botellon a la sortida de l'escola i a l'entrada del piset... no te joe, Veinet!

EH!!! de polloses rés, Paseante, que em gasto més al veterinari per elles que al dentista per mi.

benvingut Sr. Merdevalista. El pitjor de tot és que tots tenim la mateixa sensació i ho consentim. Per por, clar. Si dius rés et claven una multa per dur les bambes descordades, segur.

Anònim ha dit...

Només cal veure el que ha passat avui a Reus. Pagesos vs Mossos, avellanes contra porres. La imatge d'un pagès prenent la porra a un mosso, brutal. Aquest no tenia pas por de l'autoritat! I, com sembla tradició, va rebre un periodista.
http://www.avui.cat/cat/avui-tv.php?video=183

fra miquel ha dit...

Fa anys, d'acord. Olimpíades i tot això. Plaça Sant Agustí Vell. En el carrer que hi va a parar unes lloses i un forat, estan arreglant alguna cosa però els operaris no hi són. Una parella de Guarrrrdiessss Urbanssss xerren animosament al mig de la plaça. Una dona ensopega amb el forat i/o lloses. Els guarrrrrdiessss ho veuen i... Que fan?

Riuen. Riuen assenyalant la dona que ha caigut i no fan ni una passa per ajudar-la. Ho fan uns veïns.
Cal recordar-los que som nosaltres els que paguem el seu sou?

Anònim ha dit...

El millor, sota terra.