divendres, 16 de juliol del 2010

INFORMACIÓ DE SERVEI : VINAROS

La primera intenció d'aquest matí era escriure un post sobre això però és tant immoral que no sabré trobar les paraules per mostrar el fàstic i/o repugnància que sento (és el que té no ser odisfèrica). Sols un aclariment que l'enllaç no mostra: es contempla el sacerdoci de la dona com un delicte greu contra el sagrament mentre que l'abús a nens constitueix un delicte greu contra la moral. Delicte greu en ambdós casos.

Anem servits, doncs.

Així que parlaré de les vacances. Es preveuen tranquil·les i contemplatives ja que en temps de crisi resulta difícil estalviar per viatjar lluny. Potser "una escapadeta" al sud de França (je t'aime)en cotxe... 

EN COTXE!?!?!

Quan vaig aprovar el carnet de conduir, ara fa 23 anys, no sabia que suposaria una condemna: per anar a treballar necessito el cotxe, les amigues properes no tenen (o no tenien) carnet, els nòvios tampoc (o se l'han tret després), a casa sóc la xòfer oficial... etc. Per això el meu ideal de descans és no agafar el cotxe en el màxim de dies i en canvi trobo a faltar els recorreguts en tren, mirant per la finestra o llegint.

D'altra banda, una altre il·lusió que vull acomplir abans de morir-me és anar a Vinaròs. Per què? perquè m'agrada com sona: vinaròssvinaròssss.



Unint les idees transport públic-Vinaròsss he decidit fer una escapada  En una llibreta d'espiral estic fent la llista del que m'enduré per anar a passar-hi el dia: tovallola, crema pel sol, entrepà de salami (entrepà que em feia la meva mare quan anava d'excursió amb l'escola), llibre per si m'avorreixo al tren, ulleres de sol i dinerets. Diu en Tohub que ell passa d'anar a Vinaròsss en tren però sé que al final la idea el seduirà. Ho sé.

Ara sols em falta una informació de servei: algú coneix on puc anar a fer un arròs, a Vinaròsss?

12 comentaris:

Srta. Tiquismiquis ha dit...

ja li ho buscaré!

Garbí24 ha dit...

A vinarós hi han molts llocs per fer un arrós...només cal seguir el rastre de la olor. Ben pensat això d'anar.hi amb tren

Remitjó ha dit...

A Vinaròs, s'han de menjar llagostins...

maria ha dit...

Fa poquíssim vam estar a Vinaròs.
L'arrós però el vam anar a fer a Alcanar.^-^Tu insisteix.És preciós!

x ha dit...

tambe es pot mirar al reves , la pederastia es una lacra a nivell mundial i l esglesia ES L UNICA institucio que l ha abordat...

fra miquel ha dit...

No conec Vinaròsss, però segur que trobaras un lloc on et facin un arròs ben bó. Amb llagostins, es clar.
petó

Josep ha dit...

Tenen fama de bon marisc i peix de roca. També fan fideuà molt bona.

nimue ha dit...

ni idea de Vinaròs però espere que t'ho passes molt i molt bé!!! :)

helena ha dit...

Ui, el món és petit jo aniré aprincipis d'agost.

Vaig en cotxe i el millor restaurant d'arròs de Vinaròs és ca la mama Lola.

Que vagi molt bé!!!

el paseante ha dit...

Si ja dus un entrepà de salami, per què vols un restaurant d'arrossos?

Mike Tracking ha dit...

Compte amb Vinaròs, té tren i és de la comunitat valenciana, però diuen les males llengües que el menjar de qualitat està a un poble de més a dalt ja dintre de Catalunya, Sant Carles de la Ràpita, d'on també són originaris els llagostins que tanta fama tenen.

Però no ho conec, per tant, no li puc recomanar cap lloc, enlloc.

RaT ha dit...

Amics! seran degudament informats de l'arroset o fideuà que provi i on ho la prendré. Si finalment hi vaig, clar.

D'altre banda la pederastia està penada jurídicament. L'esglèsia no és l'unica intitució que l'aborda.