dimecres, 19 de gener del 2011

... JO TENIA UN NÒVIO...

Fa temps que tinc un novio guapu. Ingenios, amb sentit de l'humor, intel·ligent i atractiu. Com a defectes sols el seu amor per la Sharon Stone i la Monica Belucci i el seu desamor al formatge i la cervesa (allò de que quan el cambrer et porta l'aigua i la cervesa sempre haviem d'intercanviar-nos les ampolles, ell l'aigua i jo la cervesa).

D'un temps ençà ha anat canviant, perillosament, trets de la seva personalitat:

- abans tufava el cotxe amb tabac pudent, ara haig de reclamar "què no fumes, carinyu? - Dona, no et vull molestar - no, si m'agrada l'olor"
- abans era home de colors sobris (blanc i negre), ara li dona pel "colorido"
- abans cada vespre bevia whisky de malta, ara sols els dies de festa
- abans grunyia, ara poc
- ara pren danacols

Jo tenia un novio que prenia 3 o 4 cafès al dia. Això si: ristrettos, cafè negre, fort i amargant. De tio, tio. El tema de demanar un cafè sempre ha estat un handicap a la nostra relació: "coi, és que no en saben fer, això és  aiguaXirri!!". Ara en pren 2, al matí i per despertar-se. Ristrettos, això si.

Jo tinc un novio que porta tres dies amb la cafetera espatllada i que aquesta tarda m'ha trucat per dir-me: "nena, acabo de comprar una Nespresso".

Jo tenia un novio original i gourmet. Ara és un nòvio ingeniós, amb sentit de l'humor i intel·ligent però amb una vulgar Nespresso (eps!! que cadascú faci el que vulgui, jo sóc més de cafè del Caracas o Tupinamba).

D'aquí rés arribarà amb una camisa de "paño" a quadres, de las que (fins no fa gaire) odiava.

si, el meu novio se li assembla

És un post domèstic però em té d'allò més preocupada.

Pd: Oju amb els comentaris.

19 comentaris:

zel ha dit...

El novios, tots els novios, canvien molt, tots els novios es fan grans i perden els trucs, tots els novios són uns titamolles!!!! hihihihi.............

Alyebard ha dit...

Ha deixat de fumar recentment? Llavors és només un canvi d'hàbits per a no recaure. Si no ha deixat de fumar, escapeu-vos un cap de setmana a un balneari.

Remitjó ha dit...

De moment no ha fet res que no es puga arreglar. Ara bé, si un dia li envia un pps amb fotos estil "amanecer en Bali"... tot estarà perdut.

Garbí24 ha dit...

compte!!!!! de quin color ha comprat les capsules? ha comptat amb els teus gustos?...segur, segur que ho ha fet

El veí de dalt ha dit...

Li han sorti queixals, gepa i cua? No? Doncs no és preocupant. Passa.

RaT ha dit...

ai Zel... abans era tio-tio i ja veus, ara... qualsevol dia se'm depila, tant pelud com és...

Nooo Alybard, per sort continua fumant però un tabac suauuuu... no pud ges!!!

Vostè m'ha entès, Remitjó... "amanecer en Bali"? noooooo!!!

De café neeegre però jo no en penso tastar... faltaria més, garbi24!!

Minnie ha dit...

Ai raTeta, com canvien els nòvios,sort que les dones no ho fem això de canviar!!;P

Ah una cosa!si el teu s'assembla al Clonney jo no en faria gaire difusió, que no se sap maiiiiii...!jijiji

Srta. Tiquismiquis ha dit...

Senyoreta, ha revisat el contracte? potser a la lletra menuda hi anaven incorporats els canvis. (si no vol la nespresso, jo li cuido encantada)

Eli ha dit...

Ja,ja,ja
Aquest "noviu" és com el bon vi, amb els anys millora! ;-D

I tu encantada... dona!!!!

el paseante ha dit...

Coi, Rateta, et feia més espavilada, francament. El teu Clooney ha passat de 4 cafès a 2. Fuma menys. Abans portava camises blanques o negres d'Adolfo Domínguez. Ara en porta de grogues o vermelles del mercadillo. És la crisi econòmica, noia. (I la Nespresso és dels xinos, segur.)

Txisky ha dit...

Si el millor amic del seu nòvio és gai... vigili!

MK ha dit...

Es que el coi d'invent aquest de la metrosexualitat , n'ha fet molt de mal als homes i de retruc a nosaltres , les dones-dones.
Bé , edat i el pas del temps en general,també els perjudica moltissim, a ells , tot s'ha de contemplar...
a mí sempre m'han agradat les camises de quadros , però lo de la Nespresso...no sé , noia..parleu-ho..

Unknown ha dit...

Ha canviat o l'heu canviat?

Ull, perquè les dones en això de fer canviar els homes sou unes autèntiques putes.

Algunes ho fan expressament i d'altres ho feu sense adonar-vos-en.

RaT ha dit...

Minnieeee si que canviem, si les dones!! però sempre a millor!!! - encara és és guapu que el Clonney ;) -

Li he comentat però diu que no, Mikis, que no es separa de la màquina ni loku (però que esteu convidada a un Arpeggio)

MMMMM!!!! Eli... de lo milloret!!!!! (segueixes enyorant els tomàquets??? petonets guapa!!)

Paseante ens has espiat?!?!?!?! dimecres passejàvem per l'oulet del Domínguez!!! i si, vam comprar el guardacàpsules a un xinu!!! cagundena!!!

Txisky, pitjor!!! sempre té a víbores voltant-lo... ;)


Estic tranquil·la amb això de la metrosexualitat, de moment no compartim les pinces de les celles ni l'estoig de manicura, MK. A mi també m'encanten les camises però no, filla, no... no hi ha manera..

Pere, que parla per experiència pròpia? jo m'envolto de gent intel·ligent, si canvien és per decisió pròpia. Però ho tindré en compte, gràcies pel consell!

Anònim ha dit...

Cagun tots plegats .Soc el noviu i cap de vosaltres ha exposat res minimament coherent.Cony de topics !

Anònim ha dit...

Ah! I penseu que la RaTeta es la novia mes maravellosa del mon I ho dic amb coneixement de causa. Apa, una abrasada a tots plegats i totes plegades.

helena ha dit...

Wawww un novio çwapo i amb cervell quina enveja. Em sembla que estan en prill d'extinció. Jo he posat un anunci: "Busco granoteta llardosa per petonejarla fins que es converteixi en un home normal i tranquilet...". En car no ha contestat cap granota...

Unknown ha dit...

@ helena: com de llardosa?

khalina ha dit...

Tot i tothom canvia! jaja