dilluns, 21 de desembre del 2009

MILLLOOOOONEEEEEEEEESSSSSSSDEEEEEEEEEEUROOOOOOOOSSS

Hi han son que em posen trista. Especialment el de la loteria, No recordo des de quan però no suporto aquesta cançoneta de fons ni Eurythmics i menys "El Carrusel Deportivo" dels diumenges (ho sento, sé que a algú li he caigut als peus).

Però la de Gordo, amb tots els seus tòpics casposos, potser és el que més: les imatges de gent disfressada entre el públic, "los niños de color de San Ildefonso", les ampolles de cava petant, "el tapar cuatro agujeros" em posen a mil. Serà que mai m'he enganxat "al joc". Rés de jugar als cecs (no recordo mirar si té o no premi), ni quinieles ni curses de cavalls (tot i que diu la meva mare que aquest si que toca).

 

Ara bé, això no treu que si, que segueixi la tradició nadalenca. Heus aquí el meu llistat:
- he comprat 20 números d'una cistella pro-viatge final de curs d'una escola rural del Penedès
- m'he partit un dècim (en cas de premi no sé que suposa econòmicament parlant) del Colmado Sebastian (Horta)
- una "participació" del número que ha comprat l'empresa on treballo (Baix Llobregat)
- 6 euros de la loteria del meu amic sabater, que aquest any s'ha ficat en política municipal (si, si, ell mateix ho diu, mal any) (Barcelonès)

I ara, els que més il·lusió em fan:

- una butlleta d'un poble de la Segarra on des de fa 103 anys juguen al mateix número i mai han guanyat rés
- i una altre de la comissió de festes d'un poble d'Aragó on durant l'hivern hi viuen 3 persones

De fet estic segura que si em toca alguna cosa serà d'algun d'aquestes dues últimes opcions.

Apa, sort per a tothom, sigui amb o sense Gordo

5 comentaris:

kika ha dit...

a mi no m'agrada ni la cançoneta ni la idea...
com cada any he comprat de loteria l'inevitable: les participacions a les que no he pogut dir que no...
i espero no haver de sentir cap cançó demà :-)

Garbí24 ha dit...

Compro cada any la que no es pot dir que no, però no hi crec massa i a més hem fot molt anar inflant les arques del estat.
Tot i això tinc esperances, a lo millor em toca algo, pa tapar cuatro bujeros

Molon labe ha dit...

Aissss vigila que si no tens els números o un escrit notarial potser no tens res :), jajajaaj jo sempre recordo un que deia "Si em toca taparé un forat, però moltes vegades..." brutal...

x ha dit...

ara mateix els estic sentint com canten

mai m ha aconseguit motivar els mes minim qualsevol tipus de loteria , prefereixo comporarme un croissant de pernil dolc o un cafe o , jo que se , un disc....no se..

el paseante ha dit...

Coi, per no estar enganxada al joc, trobo que tenies uns quants números :-) Igual t'ha tocat i t'has convertit en la quarta persona en aquest poblet aragonès.