dijous, 3 de desembre del 2009

XXXTTT!!!


9 comentaris:

Garbí24 ha dit...

no hase falta desir nada mas....

khalina ha dit...

com no estic molt pel futbol

maria ha dit...

Que en sap...

Scout Finch ha dit...

q graaan q es iniesta!!!!!

el paseante ha dit...

Ais, una dona fent posts de futbol no és una dona. És una reina. Aquí em robes el cor.

Anònim ha dit...

weeei!
peró com no m'avises de la mudança blogger???
Apa q ja et podries haver passat a WP, peró beno et perdonarem epr ser tu!

Josep ha dit...

M'encanten aquests moments. 94 milions, oi?

RaT ha dit...

no, garbi24? calla, calla que encara us queden uns quants mesos de patir ;)

jo tampoc, khalina però indirectament, si. El Tohub m'abandona els dies de fumbol. Apart, m'agrada que algú que normalment passa desaparcebut de quan en quan s'emprenyi

Marieta, em perdo: "que en sap"...?

Si que ho és, si, Marta!!

Auuuuggg.... Paseante... com li pots dir això a una RaTeta 'namorada d'un que camina... eh?

Epssss, glamboy69, jo vaig avisar: http://elspensamentsdelaratetamiquey.blogspot.com/
i a més el segueixo com deu mana. El que passa que estic poc inspirada i comento poc. Tinc agafat el WP de la RaTeta però el trobo un pèl complicat i em fa mandra posar-m'hi. Però el proper trasllat és cap allí.

Colla de cabrons, Josep, els que han pagat això. Siguin blancs, blaugranes

maria ha dit...

^-^Que l'Iniesta en sap molt.(No m'he expressat bé.)